Businessclubleden Uitgelicht - Noud Baijens


In Businessclubleden Uitgelicht gaan we elke twee weken op zoek naar de verhalen achter onze partners van RKC Waalwijk. Het eerste businessclublid dat na de winterstop van dit seizoen in de schijnwerpers staat is Noud Baijens, eigenaar van Pro Contact en balsponsor van de thuiswedstijd van vanavond tegen Jong Ajax.

Van supporter tot speler en van ober tot sponsor
Noud Baijens is 31 jaar oud en sinds vijf maanden trotse vader van Abel. Hier gaat zoveel mogelijk vrije tijd naartoe. ‘’Over een paar jaar ga ik lekker met hem naar het voetballen kijken.’’ Naast voetbal houdt deze geboren Brabander van vissen en natuurlijk ondernemen! Een lekkere lunch, borrel of voetbalwedstrijd laat hij niet zomaar schieten; Noud is een Bourgondiër in hart en nieren.

Opgegroeid in Waalwijk, waar Noud tot ongeveer zijn twintigste heeft gewoond, bezocht hij al vanaf zijn vijfde aan de hand van opa Baijens de wedstrijden van RKC. Later stond hij altijd achter de goal in vak EE. ‘’Ik kan mij alle spannende nacompetitie wedstrijden nog goed herinneren en vooral de periode met Martin Jol en Marcel Brands was mooi.’’

De tribune werd vervolgens ingewisseld voor het trainingsveld: Noud heeft namelijk nog een aantal jaren in de jeugdopleiding gevoetbald. Nu speelt hij ‘’op een zeer bedenkelijk niveau’’ op zondag bij WV-HEDW in Amsterdam. Zijn voorliefde voor voetbal en gezelligheid maakte hij zelfs tastbaar als ober in de businessclub. We kunnen dus met recht zeggen dat Noud alle hoeken van RKC en de Businessclub kent.

De hectiek van Amsterdam – waar Pro Contact nog steeds gevestigd is – heeft hij inmiddels samen met zijn gezin ingewisseld voor de relatieve rust van Bloemendaal. ‘’Wel even wennen, zo van de grote stad weer naar een dorp.’’

Pro Contact
Pro Contact is opgericht in januari 2013 vanuit de huiskamer van Noud. Intussen zijn ze drie kantoren en ruim 30 medewerkers verder. Het bedrijf is gespecialiseerd in zowel sales- als recruitmentcampagnes. Simpel gezegd brengen ze een dienst en/of vacature onder de aandacht bij de juiste doelgroep. Gezien de huidige arbeidsmarkt vangen de recruitmentcampagnes momenteel het meeste wind. Met behulp van met name social media en Google worden de vacatures via hypertargeting verspreid onder de ideale doelgroep. Pro Contact verandert het internet zo in een jobboard met 13 miljoen potentiële kandidaten.

Op basis van big data worden de campagnes continu geoptimaliseerd. Hierdoor blijven de kosten per sollicitant laag en is Pro Contact in vergelijking met traditionele uitzendbureaus een stuk goedkoper. ''Binnen één uur worden de binnengekomen kandidaten door onze ervaren recruiters gebeld, waarna zij bij geschiktheid, direct worden voorgesteld aan onze opdrachtgever.’’

RKC Waalwijk
Noud is nu twee jaar sponsor en partner van RKC. Met Pro Contact ondersteunt hij de club bij allerlei sales campagnes. Noud is min of meer opgegroeid bij en rondom RKC en hoopt in de toekomst zijn zoontje ook mee te kunnen nemen. Dat RKC in zijn hart zit blijkt wel uit de vorige editie vam RKC-Jong Ajax. Vorig jaar sponsorde Pro Contact namelijk ook de wedstrijdbal tegen de Amsterdammers. ‘’Die bal ligt nu thuis alvast te wachten op de eerste stapjes van Abel. Je kunt dus wel zeggen dat RKC een belangrijke plek in mijn hart heeft. RKC is en blijft mijn cluppie dus ik hoop dat we weer wat betere tijden gaan kennen.’’

Algemene gegevens Pro Contact
Gyroscoopweg 144C 
1042 AZ Amsterdam
Telefoon: 020 218 2988
E-Mail: Noud@pro-contact.nl

Meer artikelen

Volgende wedstrijd


Go Ahead Eagles


-

RKC Waalwijk

Keuken Kampioen Divisie
26 April 2019, 20:00
De Adelaarshorst, Deventer

 

Er is nog zoveel meer! Ontdek hier wat interessant is voor jou.